Online competitie van 2 december tot 12 december 2021

freifaller 003Het duurt nog even voor de start van het competitieseizoen in 2022. Deze tijd willen we vanuit de afdeling parachutespringen in de DMFV (DE) overbruggen met een internationale online competitie in parachutespringen. Iedereen die geïnteresseerd is in parachutespringen wordt uitgenodigd om deel te nemen, ongeacht of ze al aan een wedstrijd hebben deelgenomen of niet. Er zijn natuurlijk geen regionale beperkingen zoals bij een internationale competitie. De focus ligt op rc parachutespringen onder gelijkgestemde mensen.

De wedstrijd vindt plaats van 2 december tot 12 december 2021. De dag van de wedstrijd kan in deze periode vrij worden gekozen, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om deel te nemen aan deze online wedstrijd.

Kinderen, jongeren en volwassenen starten allemaal in dezelfde klasse volgens uniforme regels en een gezamenlijke eindbeoordeling van alle deelnemers. De wedstrijdsprongen kunnen op elk modelvliegveld worden uitgevoerd. Bij het uitvoeren van de wedstrijdsprongen dienen uiteraard de lokaal voorgeschreven hygiëne- en gedragsregels (coronavirus) in acht te worden genomen.

Het wedstrijdreglement is te vinden via onderstaande linken:

Wedstrijdregels 2021
Wettbewerbsregeln 2021
Competition rules 2021

De resultaten van de sprongen kan tevens je hier ingeven